Vlijtig Liesje kenmerkend voor GeDaan Communicatie

Ervaren allround senior communicatieadviseur

Zoek je een doorgewinterde communicatiespecialist?

Ik zie altijd kansen. Kan-niet en wil-niet liggen bij mij al jaren naast elkaar op het kerkhof. En aan we-doen-het-al-jaren-zo heb ik een broertje dood. Mij stimuleert dat juist om dingen anders te doen. Ik stel veel vragen en luister tussen de regels door om de vraag achter de vraag te begrijpen. Mijn overtuiging is dat je dan pas tot de kern van het communicatievraagstuk komt – en dus bij het verhaal. Daarmee wil ik het beste resultaat bereiken. Voor mij geldt: de communicatieklus is pas GeDaan als de opdrachtgever tevreden is.

Daniëlle Schurink – in ’t Veen in steekwoorden

  • Enthousiast
  • Creatief & Innovatief
  • Denker & Doener
  • Verantwoordelijk
  • Resultaatgericht
  • Overtuigingskracht
  • Initiatiefrijk
  • Oplossingsgericht
  • Schrijven
  • Verbinden
  • Omgevingsbewust

“Niet lullen maar poetsen”

Als geboren en getogen Rotterdamse is het adagium “niet lullen, maar poetsen” diep in mijn genen geworteld. Als communicatiespecialist ben je vaak de luis in de pels, de spin in het web, de duizendpoot of het schaap met de vijf poten. Maar ik zie mezelf als een vlijtig liesje dat organisaties verder brengt met effectieve communicatie. De kleur groen staat voor harmonie, creativiteit, vernieuwing, vertrouwen en samenwerken. Daarom dit groene vlijtig liesje als symbool in mijn logo.

Vlijtig liesje

1. Meisje dat aandachtig en ingespannen  ergens aan werkt.
2. Dankbare plant die de ruimte een extra vrolijk tintje geeft. Het vlijtig liesje blijft het hele jaar door onvermoeibaar bloeien. Ze komen voor in het wit, rood en roze. Het is een ideale plant voor huiskamer, tuin of balkon.

Synoniemen
ijverig, werkzaam, leergierig, voortvarend, opmerkzaam.

Vlijtig Liesje is kenmerkend voor de werkwijze van GeDaan Communicatie

Waarom GeDaan Communicatie?

Lees meer over wat ik kan betekenen en/of mijn relevante werkervaring.

StrategieAdviesUitvoering
Strategie om organisatiedoelstellingen te bereikenAdvies om doelgroep te bepalenAls spin in het web communicatie effectief uitvoeren
Realiseer je organisatiedoelstellingen met een effectieve communicatiestrategie.Bereik je doelgroep met de juiste boodschap in de juiste vorm op het juiste kanaal.Zorg voor de goede vertaalslag naar pakkende teksten en impactvolle middelen.